COŚ DLA ZDROWIA
DLA KOBIET W CIĄŻY
NA ODCHUDZANIE
OCZYSZCZANIE ORGANIZMU
PIĘKNE CIAŁO
COŚ DLA ZDROWIA
DLA KOBIET W CIĄŻY
NA ODCHUDZANIE
OCZYSZCZANIE ORGANIZMU
PIĘKNE CIAŁO
CLASS A COLLAGEN
GET SLIM CELLULITE
BASIC
HAIR CARE PANDA
BEAUTAMINE
KOLAGEN W TABLETKACH I KAPSUŁKACH
KOLAGEN W PROSZKU
KOLAGEN W KOSMETYKACH
KOLAGEN DO PICIA
REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO NOBLE HEALTH
ZANIM DOKONASZ ZAWARCIA UMOWY, DOKŁADNIE PRZECZYTAJ PONIŻSZY REGULAMIN. W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚCI SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI POPRZEZ ADRES EMAILOWY: office@noblehealth.pl
E-sklep: noblehealth.com
Sklep internetowy Noble Health, działający pod adresem noblehealth.com prowadzony jest przez jest przez firmę BONATED z siedzibą w Warszawie.
KRS: 0001019022
NIP: 5273042282
Regon: 524450832
Dane adresowe:
BONATED Sp. z o.o
ul. MARSZAŁKOWSKA107,
00-110 Warszawa
tel: (48) 670 28 87
fax: (22) 379 03 13
e-mail: office@noblehealth.pl
Nr rachunku:
PLN: 90 1140 2020 0000 3735 6000 1004
EUR: 09 1140 2020 0000 3735 6000 1007
§1. Postanowienia ogólne
Firma BONATED Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem strony produktowej.
Zamówienia w sklepie mogą składać osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, osoby niepełnoletnie za zgodą opiekunów prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako oddzielna pozycja w koszyku. Informacja o cenie przesyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili skierowania zamówienia do realizacji. Cena wiąże zarówno Klienta jak i Sprzedawcę firmę BONATED Sp. z o.o. Firma BONATED Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do: zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, z wyłączeniem sytuacji, o której mowa w ust. 5, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedażowych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą firmą BONATED Sp. z o.o. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie kupującemu faktury VAT lub specyfikacji zamówienia.
Sklep do kontaktu z Kupującym może używać aplikacji Manychat, służącej do automatyzacji interaktywnych konwersacji pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.
§2. Składanie zamówień i płatności
W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową produktu, dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane kupującemu komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
Zamówienia można składać poprzez:
na stronie sprzedażowej produktu - 24h;
e-mail (preferowany w przypadku zamówień indywidualnych) – 24h;
wysyłając zamówienie na adres zamówienia office@noblehealth.pl – 24h;
Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą e-mailową w ciągu 24 godzin od jego otrzymania. W szczególnych wypadkach (na skutek błędu informatycznego, lub nieuzasadnionego użycia kodu rabatowego bądź pozyskania i wykorzystania go w sposób niezgodny z regulaminem) sklep ma prawo odstąpić od sprzedaży i nie zrealizować zamówienia.
Przyjęcie przez sklep zamówienia do realizacji rozpoczyna się po potwierdzeniu danych Kupującego oraz: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu informacji o złożeniu zamówienia w przypadku zamówień płatnych przelewem – po otrzymaniu wpłaty na rachunek bankowy.
Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
gotówka przy odbiorze,
płatność online,
przelew bankowy,
karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,
BLIK
7. W przypadku płatności kartą płatniczą termin realizacji zamówienia liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony produkt jest obecnie niedostępny, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Kupujący podejmuje decyzję o jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie zamówienia).
W razie podjęcia decyzji przez Kupującego (gdy Sklep nie jest w stanie skompletować całego zamówienia) o realizacji części zamówienia, pozostała część kwoty (w przypadku przedpłaty) zostanie mu zwrócona na wskazany rachunek.
W razie podjęcia przez Kupującego decyzji o rezygnacji z zamówienia (w przypadku gdy sklep nie jest w stanie skompletować całego zamówienia) cała kwota zostanie zwrócona Kupującemu (w przypadku przedpłaty) na rachunek przez niego wskazany.
Kupujący może anulować zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany tylko do momentu jego wysyłki.
Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez BONATED Sp. z o.o. jest ostatnią okazją do skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia przez kupującego.
Jeśli na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT znajdują się błędne dane, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Kupujący powinien wystawić notę korygującą. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa.
Kupujący, składając zamówienie, może wybrać opcję tzw. wysyłki cyklicznej produktu („Subskrypcję”). Subskrypcja polega na złożeniu zamówienia z częstotliwością jedno, dwu, lub trzy miesięcznej płatności i wysyłki produktów, które odnawia się z wybraną przez kupującego częstotliwością – bez konieczności składania nowych zamówień.
Wybierając Subskrypcję, kupujący wyraża zgodę na cykliczne pobieranie przez operatora płatności z karty płatniczej kupującego ceny produktów podlegających Subskrypcji, powiększonej o koszty dostawy. Szczegółowy sposób realizacji płatności wskazany jest w regulaminie operatora płatności.
Do Subskrypcji stosuje się pozostałe postanowienia niniejszego Regulaminu.
§3. Koszt i czas dostawy
Sklep dostarcza przesyłki do Kupującego za pośrednictwem poczty polskiej oraz firmy kurierskiej.
Dostawa przesyłki do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania zamówienia.
Sklep nie umożliwia odbioru osobistego zamówień.
Przesyłki dostarczane są na terenie Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej (dodatkowa opłata za przesyłki międzynarodowe).
Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru i uregulowania należności za zamówione towary zgodnie z wybraną formą płatności.
Zamówiony przez Kupującego towar zostanie dostarczony na wskazany przy dokonywaniu zamówienia przez Kupującego adres lub do wskazanego przez Kupującego paczkomatu.
W przypadku nieodebrania przez Kupującego paczki jest on zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu paczki do Sprzedającego tj. kosztów przesyłki zwrotnej.
W przypadku nieodebrania przez Kupującego paczki, Sprzedawca wezwie go do wykonania umowy tj. pokrycia dodatkowych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę tj. kosztów przesyłki zwrotnej do Sprzedawcy oraz kosztów ponownej przesyłki. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego przez Sprzedawcę terminu, odstąpi on od umowy oraz zwróci Kupującemu koszty produktów pomniejszone o koszty przesyłki zwrotnej nieodebranych produktów.
W przypadku skierowania do sprzedającego prośby o ponowną wysyłkę produktów jej koszty pokrywa Kupujący.
Przesyłkę i opakowanie zewnętrzne należy sprawdzić przed podpisaniem odbioru, w obecności kuriera. W przypadku przesyłki uszkodzonej (naderwania, uszkodzenia folii, śladów po przepakowaniu, pognieciony karton) lub ubytków zawartości bądź w przypadku niedostarczenia zamówionego towaru lub stwierdzenia braków ilościowych w przesyłce należy wykonać następujące kroki:
uszkodzenie lub podejrzenie szkody należy zgłosić w uwagach na liście przewozowym lub przy elektronicznym podpisie na urządzeniu mobilnym kuriera;
sporządzić razem z kurierem protokół szkody. Protokół można spisać także odręcznie – w takim przypadku należy zgłosić chęć sporządzenia protokołu na infolinii przewoźnika;
w protokole należy zawrzeć informacje na temat stanu przesyłki;
należy wymienić uszkodzone produkty, rodzaj uszkodzeń i ewentualne braki w zamówieniu;
protokół powinien zostać czytelnie podpisany przez kuriera.
Następnie należy niezwłocznie poinformować firmę BONATED Sp. z o.o. o zaistniałej sytuacji i w sposób jasny i szczegółowy opisać wszelkie nieprawidłowości w drodze mailowej na adres: office@noblehealth.pl
10. Przy przesyłce do Paczkomatu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, ubytku paczkę należy pozostawić w skrytce lub udać się do najbliższego punktu InPost w celu spisania protokołu szkody. Następnie należy niezwłocznie poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji i w sposób jasny i szczegółowy opisać wszelkie nieprawidłowości w drodze mailowej na adres: office@noblehealth.pl
§4. Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość
BONATED Sp. z o.o.,
Franciszka Legackiego 7, 26-600 Radom
Z dopiskiem: ZWROT.
§5. Odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Reklamacje.
BONATED Sp. z o.o.,
Franciszka Legackiego 7,
26-600 Radom
Z dopiskiem: REKLAMACJA.
§6. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej „RODO”) informujemy, iż:
§7. Postanowienia końcowe
§8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedającym,
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sklepem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wykorzystujemy pliki cookie („ciasteczka”) do celów analitycznych, a także by dostosować stronę do Twoich preferencji. Dzięki nim możemy wyświetlać reklamy, które będą odpowiadać Twoim potrzebom i zainteresowaniom. Możesz zaakceptować wszystkie ciasteczka, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz samemu skonfigurować pliki cookie, naciśnij „Zarządzaj cookies”. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.