COŚ DLA ZDROWIA
DLA KOBIET W CIĄŻY
KOSMETYKI
NA ODCHUDZANIE
OCZYSZCZANIE ORGANIZMU
PIĘKNE CIAŁO
KOSMETYKI
COŚ DLA ZDROWIA
DLA KOBIET W CIĄŻY
NA ODCHUDZANIE
OCZYSZCZANIE ORGANIZMU
PIĘKNE CIAŁO
CLASS A COLLAGEN
GET SLIM CELLULITE
BASIC
HAIR CARE PANDA
KOLAGEN W TABLETKACH I KAPSUKACH
KOLAGEN W PROSZKU
KOLAGEN W KOSMETYKACH
KOLAGEN DO PICIA
REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO NOBLE HEALTH
ZANIM DOKONASZ ZAWARCIA UMOWY, DOKŁADNIE PRZECZYTAJ PONIŻSZY REGULAMIN. W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚCI SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI NA ADRES MAILOWY office@noblehealth.pl
E-sklep: noblehealth.com
Sklep internetowy Noble Health, działający pod adresem noblehealth.com prowadzony jest przez jest przez firmę Noble Health z siedzibą w Radomiu.
KRS: 0000341010
NIP: 948-254-63-33
Regon: 141964846
Dane adresowe:
Noble Health Sp. z o.o
ul. Franciszka Legackiego 7
26-600 Radom
tel: (48) 670 28 87
fax: (22) 379 03 13
e-mail: office@noblehealth.pl
Dane bankowe:
mBank S.A.
Nr rachunku:
PLN: 83 1140 2020 0000 4874 1400 1002
EUR: PL 56 1140 2020 0000 4874 1400 1003
USD: PL 29 1140 2020 0000 4874 1400 1004
BIC: BREXPLPWXXX
§1. Postanowienia ogólne
§2. Składanie zamówień i płatności
§3. Koszt i czas dostawy
Następnie należy niezwłocznie poinformować firmę Noble Health Sp. z o.o. o zaistniałej sytuacji i w sposób jasny i szczegółowy opisać wszelkie nieprawidłowości w drodze mailowej na adres: office@noblehealth.pl
§4. Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość /p>
Noble Health Sp. z o.o.,
Franciszka Legackiego 7, 26-600 Radom
Z dopiskiem: ZWROT.
§5. Odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Reklamacje.
Noble Health Sp. z o.o.,
Franciszka Legackiego 7, 26-600 Radom
Z dopiskiem: REKLAMACJA.
§6. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej „RODO”) informujemy, iż:
§7. Postanowienia końcowe
§8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedającym,
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sklepem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,