Noble Health

FAQ

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

Jeśli w sekcjach FAQ nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas  office@noblehealth.pl bądź telefonicznie pod numerem: +48 48 670 28 87 w godzinach 8.30-16.30.

Produkty

Co wyróżnia produkty Noble Health?

Ikona

Czy można łączyć produkty Noble Health?

Ikona

Czy mogę łączyć przyjmowanie produktów Noble Health z antykoncepcją hormonalną?

Ikona

Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie starania się o dziecko?

Ikona

Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie ciąży?

Ikona

Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie karmienia piersią?

Ikona

Czy mogę przyjmować produkty Noble Health, jeśli cierpię na Hashimoto?

Ikona

Czy mogę przyjmować produkty Noble Health, jeśli jestem na diecie bezglutenowej?

Ikona

Czy produkty Noble Health są dostępne poza sklepem internetowym?

Ikona

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Ikona

Od jakiego wieku można stosować suplementy diety Noble Health?

Ikona

Czy można rozgryzać tabletki czy trzeba połykać?

Ikona

Czy suplementy diety Noble Health można łączyć z lekami?

Ikona

Czy w trakcie stosowania produktów mam stosować specjalną dietę?

Ikona

Składniki

Dlaczego kolagen w produktach Noble Health jest najlepszy?

Ikona

Dlaczego w produktach Noble Health występuje hydrolizat kolagenu, a nie liofilizat?

Ikona

Dlaczego należy przyjmować kolagen w połączeniu z witaminą C?

Ikona

Czy faktycznie zielona kawa ma właściwości odchudzające?

Ikona

Czemu Witamina C Noble Health jest inna od podobnych produktów dostępnych na rynku?

Ikona

Rejestracja

Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

Ikona

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

Ikona

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Ikona

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Ikona

Zamówienia

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Ikona

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Ikona

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Ikona

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Ikona

Wysyłka i dostawa

Jakie są koszty i czas dostawy paczki?

Ikona

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Ikona

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?

Ikona

W jakich godzinach dostarczane są zamówione produkty?

Ikona

Płatności

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Ikona

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Ikona

Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?

Ikona

Wymiany i zwroty

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Ikona

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Ikona

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Ikona

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Ikona

Reklamacje

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Ikona
Media o nas
Ładowanie...
dodawanie
produktu

Dbamy o Twoją prywatność

Wykorzystujemy pliki cookie („ciasteczka”) do celów analitycznych, a także by dostosować stronę do Twoich preferencji. Dzięki nim możemy wyświetlać reklamy, które będą  odpowiadać Twoim potrzebom i zainteresowaniom. Możesz zaakceptować wszystkie ciasteczka, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz samemu skonfigurować pliki cookie, naciśnij „Zarządzaj cookies”. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Pliki cookie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony. Nie można ich wyłączyć.
Pliki cookie dotyczące Twoich ustawień, np. wybranego przez Ciebie języka.
Pliki cookie, które gromadzą informacje na temat zachowań na stronie.
Pliki cookie, które umożliwiają wyświetlanie istotnych i interesujących z punktu widzenia użytkownika reklam.
Pliki cookie, które nie zostały jeszcze sklasyfikowane.