Darmowa dostawa  Darmowa dostawa od 150zł
Dostawa na CAŁY ŚWIAT  Dostawa na CAŁY ŚWIAT             Masz pytania? info@noblehealth.pl
Dla nocnego marka, żeby łatwiej było prowadzić nocne życie... Detox Max za 1 grosz do każdego zamówienia.
Dodaj dowolny produkt do koszyka, a darmowy preparat pojawi się w nim automatycznie! Uwaga! Oferta ważna tylko do 06:00! ×

FAQ

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

Jeśli w sekcjach FAQ nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas  info@noblehealth.pl bądź telefonicznie pod numerem: +48 48 670 28 87 w godzinach 8.30-16.30.

Produkty

Co wyróżnia produkty NobleHealth?
Czy można łączyć produkty NobleHealth?
Czy mogę łączyć przyjmowanie produktów Noble Health z antykoncepcją hormonalną?
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie starania się o dziecko?
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie ciąży?
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie karmienia piersią?
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health, jeśli cierpię na Hashimoto?
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health, jeśli jestem na diecie bezglutenowej?
Czy produkty Noble Health są dostępne poza sklepem internetowym?
Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Składniki

Dlaczego kolagen w produktach Noble Health jest najlepszy?
Dlaczego w produktach Noble Health występuje hydrolizat kolagenu, a nie liofilizat?
Dlaczego należy przyjmować kolagen w połączeniu z witaminą C?
Czy faktycznie zielona kawa ma właściwości odchudzające?
Czemu Witamina C Noble Health jest inna od podobnych produktów dostępnych na rynku?

Rejestracja

Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Zamówienia

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Wysyłka i dostawa

Jakie są koszty dostawy paczki?
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
W jakich godzinach dostarczane są zamówione produkty?

Płatności

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?

Wymiany i zwroty

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Reklamacje

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Nagrody
DOŁĄCZ DO NAS   Instagram FB
Nagrody
Ładowanie...
dodawanie
produktu
message  Napisz do nas E-book o Hashimoto