Produkty Noble Health zawierają dużą koncentrację składników aktywnych. Dołożyliśmy starań, aby składy naszych produktów były funkcjonalne, a co za tym idzie skuteczne. Zachęcamy do porównania zawartości składników aktywnych w innych produktach na rynku - jesteśmy pewni naszych składów :)
Tak, produkty Noble Health nie wpływają na starania o zajście w ciążę, jeśli jednak masz jakiekolwiek wątpliwości, skonsultuj się z lekarzem prowadzącym.
Pozostałe produkty z oferty Noble Health możesz przyjmować po 6. miesiącu karmienia piersią. Jeśli chcesz rozpocząć suplementację wcześniej, skonsultuj się z lekarzem prowadzącym.
Tak, produkty Noble Health zostały specjalnie oznaczone znaczkiem Hashimoto friendly, także ich przyjmowanie jest bezpieczne dla osób z chorobą Hashimoto. Potwierdzili to sami chorzy :)
Tak, produkty Noble Health zostały specjalnie oznaczone znaczkiem Gluten Free – szukaj go na karcie produktowej. Dodatkowo, skład każdego produktu Noble Health jest dokładnie opisany na karcie produktowej w zakładce Skład.
Tak, produkty Noble Health zdobyły zaufanie największych sieci dystrybucyjnych (Rossmann, Super-Pharm, Hebe) oraz najlepszych aptek oraz sklepów zielarskich.
Na stronie internetowej prezentowane są produkty dostępne w magazynie. Jeśli w trakcie składania zamówienia stany magazynowe ulegną zmianie niezwłocznie o tym poinformujemy.
Żelki z witaminami: C, D oraz witaminy dla rodziny mogą być przyjmowane już przez dzieci od 3. roku życia. Reszta produktów przeznaczona jest dla dorosłych.
Suplementy wpływają na organizm i nie moga być jednak stosowane zamiast zróżnicowanej diety. Należy prowadzić zdrowy tryb życia i dbać o aktywnosć fizyczną oraz dostarczać odpowiednią ilość składników odżywczych wraz z pożywieniem. Zapraszamy na nasz Fanpage oraz Instagram po ciekawe wskazówki i przepisy.
Naturalny 100% kolagen rybi to główny składnik produktów kolagenowych Noble Health. Kolagen stanowi około 30% wszystkich białek występujących w organizmie człowieka. Zbudowany jest z trzech łańcuchów polipeptydowych tworzących strukturę trójheliksu. Najbardziej zbliżoną budowę do ludzkiego posiada kolagen rybi dzięki czemu najszybciej wbudowuje się uzupełniając powstałe niedobory. Dzięki wyjątkowej budowie – mniejsze cząsteczki (w por. z kolagenem bydlęcym i wieprzowym) szybciej przenikają w głąb organizmu, regenerując go i wpływając korzystnie na skórę.
„Hydrolizat kolagenu przyswaja się znacznie łatwiej – jest bowiem pocięty na kawałki wystarczająco małe, które organizm szybko wykorzystuje. Układ trawienny potrzebuje wówczas mniej czasu i energii na jego przetrawienie i wchłonięcie do krwiobiegu.” dr Marek Szołtysik z Wydziału Nauk o Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
To witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu i funkcjonowaniu skóry. To dlatego we wszystkich produktach Noble Health 100% kolagen morski spotkasz w towarzystwie witaminy C.
Tak. Zielona kawa jest doskonałym składnikiem wspomagającym odchudzanie dzięki obecności kwasu chlorogenowego. Kwas ten jest antyoksydantem, który powoduje obniżenie wchłaniania cukru, co pobudza organizm do aktywnego korzystania z nagromadzonych zapasów. Zaburzone funkcjonowanie wątroby powoduje, że odkładają się złogi tłuszczu. Ekstrakt z zielonej kawy poprawia zdolność do spalania tłuszczu znajdującego się w wątrobie, a narząd ten jest szczególnie ważny w procesie odchudzania, ponieważ to właśnie wątroba kontroluje metabolizm tłuszczów znajdujących się w całym organizmie. Zielona kawa podnosi ciepłotę ciała przez co zmusza organizm do szybszego spalania zasobów tłuszczu, a dzięki zawartości kofeiny dodaje energii i pobudza, co ważne jest podczas odchudzania kiedy najczęściej występuje spadek sił.
Witamina C Noble Health jest pozyskana z naturalnych źródeł, m.in.: dzikiej róży, aceroli oraz owoców cytryny. Acerola oraz róża to owoce, które zawierają bardzo dużo witaminy C. Dodatkowo specjalnie zamknęliśmy nasz produkt w kapsułce, więc jeśli nie lubisz lub nie chcesz łykać kapsułek, możesz rozpuścić zawartość w szklance wody.
W przypadku, gdy zapomnisz swojego hasła, należy kliknąć w napis "PRZYPOMNIJ HASŁO” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Rejestracja" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po potwierdzeniu założenia konta zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą e-mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana. Skontaktuj się z nami: office@noblehealth.pl
Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres office@noblehealth.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz przyjęcia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego od wybranego przewoźnika.
Ściśle przestrzegamy zasad higieny i postępujemy zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego, by zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się wirusa. Dzięki staraniom i działaniom naszych pracowników nasz sklep internetowy jest nadal do Państwa dyspozycji. Ze względu na obecną sytuację i wdrożone procedury niektóre wysyłki mogą się wydłużyć za co gorąco przepraszamy.
Dostawa i czas na terenie Polski
WYSYŁKA
CENA
Zamówienie
POWYŻEJ 170 zł
Czas realizacji
zamówienia
Czas dostawy
przez przewoźnika
List Polecony ekonomiczny
8,00 zł
0,00zł
do 48 godz.
7-10 dni robocze
List Polecony priorytet
10,00 zł
0,00zł
do 48 godz.
3-5 dni robocze
Odbiór w punkcie
15,00 zł
0,00 zł
do 48 godz.
3-5 dni robocze
Kurier
15,00 zł
0,00 zł
do 48 godz.
1-2 dni robocze
Kurier pobranie
16,00 zł
0,00 zł
do 48 godz.
1-2 dni robocze
Paczkomat In Post
15,00 zł
0,00 zł
do 48 godz.
1-3 dni robocze
Czas realizacji zamówienia to przybliżony czas potrzebny na przygotowanie paczki do wysyłki.
Czas dostawy przez przewoźnika to przybliżony czas potrzebny przewoźnikowi, aby dostarczyć przesyłkę do Klienta. Firma kurierska zastrzega sobie dostarczenie przesyłki w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, jednak najczęściej w ciągu 24 h przesyłka jest dostarczona do odbiorcy.
Dostawa poza Polskę
WYSYŁKA
CENA
Kurier
8,00 - 45,00 €*
*w zależności od kraju, wg aktualnej stawki euro NBP (tabeli A)
Oczywiście. Firma Noble Health realizuje przesyłki na terenie całego świata. Warunkiem koniecznym jest dokonanie przedpłaty za towar (przelewem lub kartą), przesyłki pobraniowe za granicę nie są możliwe.
Płatności on-line można dokonać poprzez serwis płatności on-line.
Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.
Dane bankowe:
Noble Health Sp. z o.o.
ul. Franciszka Legackiego 7
26-600 Radom
Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Produkt powinien być oryginalnie zapakowany, nie otwierany, ani zużyty.
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Noble Health Sp. z o.o. ul. Franciszka Legackiego 7, 26-600 Radom, nie później niż 14 dni od dnia zakupu.
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres Sprzedawcy. Do odsyłanego produktu Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres office@noblehealth.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres office@noblehealth.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.
Media o nas:
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy, wiadomość z linkiem potwierdzającym zapis do newslettera została wysłana na podany adres e-mail.
dodawanie produktu
Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz treść Polityki prywatności.
Rozumiem
Zbyt duża porcja ciasteczek?
Wypróbuj Hydrodren!
SPRAWDŹ