W dniach 10.12 - 17.12 czas realizacji zamówień będzie wydłużony, w związku z inwentaryzacją. Za utrudnienia przepraszamy
COŚ DLA ZDROWIA
DLA KOBIET W CIĄŻY
NA ODCHUDZANIE
OCZYSZCZANIE ORGANIZMU
PIĘKNE CIAŁO
COŚ DLA ZDROWIA
DLA KOBIET W CIĄŻY
NA ODCHUDZANIE
OCZYSZCZANIE ORGANIZMU
PIĘKNE CIAŁO
CLASS A COLLAGEN
GET SLIM CELLULITE
BASIC
HAIR CARE PANDA
BEAUTAMINE
KOLAGEN W TABLETKACH I KAPSUŁKACH
KOLAGEN W PROSZKU
KOLAGEN W KOSMETYKACH
KOLAGEN DO PICIA
Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli w sekcjach FAQ nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas office@noblehealth.pl bądź telefonicznie pod numerem: +48 48 670 28 87 w godzinach 8.30-16.30.
Co wyróżnia produkty Noble Health?
Produkty Noble Health zawierają dużą koncentrację składników aktywnych. Dołożyliśmy starań, aby składy naszych produktów były funkcjonalne, a co za tym idzie skuteczne. Zachęcamy do porównania zawartości składników aktywnych w innych produktach na rynku - jesteśmy pewni naszych składów :)
Czy można łączyć produkty Noble Health?
Tak, skład i zawartość naszych produktów została ustalona na takim poziomie, aby mogły być przyjmowane równocześnie oraz przez osoby w różnym wieku.
Czy mogę łączyć przyjmowanie produktów Noble Health z antykoncepcją hormonalną?
Tak, produkty Noble Health nie obniżają skuteczności antykoncepcji hormonalnej.
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie starania się o dziecko?
Tak, produkty Noble Health nie wpływają na starania o zajście w ciążę, jeśli jednak masz jakiekolwiek wątpliwości, skonsultuj się z lekarzem prowadzącym.
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie ciąży?
Stan ciąży jest szczególnym czasem i przyjmowanie wszelkich suplementów diety należy skonsultować z lekarzem prowadzącym.
Jednak w ofercie Noble Health znajdą się produkty, które można stosować w ciąży. Dowiedz się więcej
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health w trakcie karmienia piersią?
W ofercie Noble Health znajdą się produkty, które można stosować podczas karmienia piersią. Dowiedz się więcej
Pozostałe produkty z oferty Noble Health możesz przyjmować po 6. miesiącu karmienia piersią. Jeśli chcesz rozpocząć suplementację wcześniej, skonsultuj się z lekarzem prowadzącym.
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health, jeśli cierpię na Hashimoto?
Tak, produkty Noble Health zostały specjalnie oznaczone znaczkiem Hashimoto friendly, także ich przyjmowanie jest bezpieczne dla osób z chorobą Hashimoto. Potwierdzili to sami chorzy :)
Czy mogę przyjmować produkty Noble Health, jeśli jestem na diecie bezglutenowej?
Tak, produkty Noble Health zostały specjalnie oznaczone znaczkiem Gluten Free – szukaj go na karcie produktowej. Dodatkowo, skład każdego produktu Noble Health jest dokładnie opisany na karcie produktowej w zakładce Skład.
Czy produkty Noble Health są dostępne poza sklepem internetowym?
Tak, produkty Noble Health zdobyły zaufanie największych sieci dystrybucyjnych (Rossmann, Super-Pharm, Hebe) oraz najlepszych aptek oraz sklepów zielarskich.
Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej prezentowane są produkty dostępne w magazynie. Jeśli w trakcie składania zamówienia stany magazynowe ulegną zmianie niezwłocznie o tym poinformujemy.
Od jakiego wieku można stosować suplementy diety Noble Health?
Żelki z witaminami: C, D oraz witaminy dla rodziny mogą być przyjmowane już przez dzieci od 3. roku życia. Reszta produktów przeznaczona jest dla dorosłych.
Czy można rozgryzać tabletki czy trzeba połykać?
Tabletki i kapsułki najlepiej połykać przepijająć wodą.
Czy suplementy diety Noble Health można łączyć z lekami?
Najlepiej skonsultować się z lekarzem prowadzącym.
Czy w trakcie stosowania produktów mam stosować specjalną dietę?
Suplementy wpływają na organizm i nie moga być jednak stosowane zamiast zróżnicowanej diety. Należy prowadzić zdrowy tryb życia i dbać o aktywnosć fizyczną oraz dostarczać odpowiednią ilość składników odżywczych wraz z pożywieniem. Zapraszamy na nasz Fanpage oraz Instagram po ciekawe wskazówki i przepisy.
Dlaczego kolagen w produktach Noble Health jest najlepszy?
Naturalny 100% kolagen rybi to główny składnik produktów kolagenowych Noble Health. Kolagen stanowi około 30% wszystkich białek występujących w organizmie człowieka. Zbudowany jest z trzech łańcuchów polipeptydowych tworzących strukturę trójheliksu. Najbardziej zbliżoną budowę do ludzkiego posiada kolagen rybi dzięki czemu najszybciej wbudowuje się uzupełniając powstałe niedobory. Dzięki wyjątkowej budowie – mniejsze cząsteczki (w por. z kolagenem bydlęcym i wieprzowym) szybciej przenikają w głąb organizmu, regenerując go i wpływając korzystnie na skórę.
Produkty Noble Health, w których występuje 100% kolagen morski: Class A Collagen, Class A Collagen krem na dzień, Class A Collagen krem na noc, Kolagen w proszku z witaminą C, Kolagen w proszku z glukozaminą i witaminą C.
Dlaczego w produktach Noble Health występuje hydrolizat kolagenu, a nie liofilizat?
„Hydrolizat kolagenu przyswaja się znacznie łatwiej – jest bowiem pocięty na kawałki wystarczająco małe, które organizm szybko wykorzystuje. Układ trawienny potrzebuje wówczas mniej czasu i energii na jego przetrawienie i wchłonięcie do krwiobiegu.” dr Marek Szołtysik z Wydziału Nauk o Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Produkty Noble Health, w których występuje hydrolizat kolagenu: Class A Collagen, Kolagen w proszku z witaminą C, Kolagen w proszku z glukozaminą i witaminą C.
Dlaczego należy przyjmować kolagen w połączeniu z witaminą C?
To witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu i funkcjonowaniu skóry. To dlatego we wszystkich produktach Noble Health 100% kolagen morski spotkasz w towarzystwie witaminy C.
Produkty Noble Health, w których występuje kolagen z połączeniu z witaminą C: Class A Collagen, Kolagen w proszku z witaminą C, Kolagen w proszku z glukozaminą i witaminą C.
Czy faktycznie zielona kawa ma właściwości odchudzające?
Tak. Zielona kawa jest doskonałym składnikiem wspomagającym odchudzanie dzięki obecności kwasu chlorogenowego. Kwas ten jest antyoksydantem, który powoduje obniżenie wchłaniania cukru, co pobudza organizm do aktywnego korzystania z nagromadzonych zapasów. Zaburzone funkcjonowanie wątroby powoduje, że odkładają się złogi tłuszczu. Ekstrakt z zielonej kawy poprawia zdolność do spalania tłuszczu znajdującego się w wątrobie, a narząd ten jest szczególnie ważny w procesie odchudzania, ponieważ to właśnie wątroba kontroluje metabolizm tłuszczów znajdujących się w całym organizmie. Zielona kawa podnosi ciepłotę ciała przez co zmusza organizm do szybszego spalania zasobów tłuszczu, a dzięki zawartości kofeiny dodaje energii i pobudza, co ważne jest podczas odchudzania kiedy najczęściej występuje spadek sił.
Produkt Noble Health, w których występuje zielona kawa: Get Slim Morning & Night.
Czemu Witamina C Noble Health jest inna od podobnych produktów dostępnych na rynku?
Witamina C Noble Health jest pozyskana z naturalnych źródeł, m.in.: dzikiej róży, aceroli oraz owoców cytryny. Acerola oraz róża to owoce, które zawierają bardzo dużo witaminy C. Dodatkowo specjalnie zamknęliśmy nasz produkt w kapsułce, więc jeśli nie lubisz lub nie chcesz łykać kapsułek, możesz rozpuścić zawartość w szklance wody.
Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
W przypadku, gdy zapomnisz swojego hasła, należy kliknąć w napis "PRZYPOMNIJ HASŁO” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Rejestracja" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po potwierdzeniu założenia konta zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą e-mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana. Skontaktuj się z nami: office@noblehealth.pl
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Wysyłka towaru odbywa się w ciągu 24 godzin roboczych od otrzymania płatności. Przesyłki kurierskie docierają po 1 - 3 dniach roboczych.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres office@noblehealth.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz przyjęcia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego od wybranego przewoźnika.
Jakie są koszty i czas dostawy paczki?
Ściśle przestrzegamy zasad higieny i postępujemy zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego, by zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się wirusa. Dzięki staraniom i działaniom naszych pracowników nasz sklep internetowy jest nadal do Państwa dyspozycji. Ze względu na obecną sytuację i wdrożone procedury niektóre wysyłki mogą się wydłużyć za co gorąco przepraszamy.
Dostawa i czas na terenie Polski
WYSYŁKA | CENA | Zamówienie POWYŻEJ 200 zł |
Czas realizacji zamówienia |
Czas dostawy przez przewoźnika |
---|---|---|---|---|
List Polecony ekonomiczny |
11,00 zł | 0,00zł |
do 48 godz. |
7-10 dni robocze |
List Polecony priorytet |
13,00 zł | 0,00zł |
do 48 godz. |
3-5 dni robocze |
Odbiór w punkcie |
20,00 zł | 0,00 zł |
do 48 godz. |
3-5 dni robocze |
Kurier |
17,00 zł | 0,00 zł |
do 48 godz. |
1-2 dni robocze |
Kurier pobranie |
22,00 zł | 0,00 zł |
do 48 godz. |
1-2 dni robocze |
Paczkomat In Post |
16,00 zł | 0,00 zł |
do 48 godz. |
1-3 dni robocze |
Czas realizacji zamówienia to przybliżony czas potrzebny na przygotowanie paczki do wysyłki.
Czas dostawy przez przewoźnika to przybliżony czas potrzebny przewoźnikowi, aby dostarczyć przesyłkę do Klienta. Firma kurierska zastrzega sobie dostarczenie przesyłki w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, jednak najczęściej w ciągu 24 h przesyłka jest dostarczona do odbiorcy.
Dostawa poza Polskę
WYSYŁKA |
CENA |
---|---|
Kurier |
8,00 - 45,00 €* |
*w zależności od kraju, wg aktualnej stawki euro NBP (tabeli A)
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Oczywiście. Firma Noble Health realizuje przesyłki na terenie Unii Europejskiej. Warunkiem koniecznym jest dokonanie przedpłaty za towar (przelewem lub kartą), przesyłki pobraniowe za granicę nie są możliwe.
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Nie, niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów.
W jakich godzinach dostarczane są zamówione produkty?
Firma Noble Health nie ma wpływu na godziny dostaw, zazwyczaj doręczane są w godzinach 8:00 - 18:00
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Płatności on-line można dokonać poprzez serwis płatności on-line.
Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.
Dane bankowe: |
|
Bonated Sp. z o.o. |
mBank S.A. BIC: BREXPLPWXXX |
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru za tzw. pobraniem lub on-line e-przelewem lub kartą.
Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety, nie ma możliwości typowej wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie złożyć nowe zamówienie.
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Produkt powinien być oryginalnie zapakowany, nie otwierany, ani zużyty.
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Bonated Sp. z o.o. ul. Franciszka Legackiego 7, 26-600 Radom, nie później niż 14 dni od dnia zakupu.
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres Sprzedawcy. Do odsyłanego produktu Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres office@noblehealth.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres office@noblehealth.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.
Wykorzystujemy pliki cookie („ciasteczka”) do celów analitycznych, a także by dostosować stronę do Twoich preferencji. Dzięki nim możemy wyświetlać reklamy, które będą odpowiadać Twoim potrzebom i zainteresowaniom. Możesz zaakceptować wszystkie ciasteczka, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz samemu skonfigurować pliki cookie, naciśnij „Zarządzaj cookies”. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.